Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeAle widzę wszyscy sami specjaliści. O co wam chodzi z tą masą? Zamierzacie startować tym w wyścigach? Nawet jeśli jest cięższy o parę kilo, ale ciągle bardzo dobrze jeździ to w czym problem? Obstawiam że zadnen z was nie jeździł nawet tym motocyklem, a pewnie co drugi nawet nie ma własnego.
Odpowiedzwow, niesamowite .... 14 kg mniej od GSX1250FA to faktycnie roznia pomiedzy bigbikiem a streetfighterem ..... to ma byc maszynka do zapieprzania a ma mase turystyka ... moto to chyba Ty nie masz skoro takie bzdury wypisujesz
OdpowiedzWidzisz kolegą. W tego typu motocyklach, gdzie jeździ się z zakrętu na zakręt. Dlatego tak ważne jest prowadzenie, nie moc. Dlatego też każdy kilogram ma znaczenie i charakterystyka silnika. W przeciwnym razie to kolejny golas - nowe plastiki to za mało. Konkurencja z europy jest duża, trudno się przebić. Zeta zawszę miała bardzo dobrą relację silnika i dawkowanie mocy, ale zawieszenie odbiegało od konkurencji.
Odpowiedz